maandag, juni 23, 2008

Contact

De afgelopen week heb ik lekker gebruikt om met diverse 'oude bekenden' af te spreken en bij te kletsen. Zo ben ik bij Kennisnet en en bij mijn oude collega's op Domstad langsgeweest en heb ik met Anneloes geluncht. Het was erg leuk om iedereen weer eens 'live' te zien en te spreken, ook al hadden we het afgelopen anderhalf jaar via de mail en de diverse sites en blogs (en soms ook via Skype) goed contact gehouden.

De activiteiten die ik het afgelopen anderhalfhalf jaar als zelfstandige (zzp-er als adviseur en projectleider op het gebied van onderwijsvernieuwing en ICT) op Aruba heb ontplooid, zet ik ook in Nederland voort. Het was dan ook erg leuk om met alle bekenden bij te praten over de stand van zaken op dit gebied en gezamenlijk de mogelijkheden te verkennen die er zijn. En je weet nooit waar dit alles nog eens toe leidt ;-)