Albumprintservice
Eind vorig jaar heb ik veel tijd gestoken in het maken van een fotoalbum van de (digitale) foto's van onze huwelijksreis. Veel werk, maar het resultaat was er dan ook naar: een geweldig album van goede (afdruk)kwaliteit (al zeg ik het zelf). Goede service en een mooi resultaat: ik was dus erg tevreden!Vorige week wilde ik dit album nog een keer afdrukken. Om dit te kunnen doen, moest ik de bestelsoftware upgraden. Na het downloaden en installeren van de upgrade, bleken de achtergronden van 13 pagina's (van de 50 pagina's) verdwenen te zijn (dat wil zeggen: in de upgrade waren ze niet oproepbaar). Omdat ik niet graag weer aan die pagina's wilde gaan knutselen, heb ik de helpdesk van de fotoservice gemaild.
Na een week kreeg ik het volgende antwoord: "Geachte mevrouw/meneer, Door wijzigingen in onze software kan het inderdaad zijn dat foto's niet meer zo staan als u deze eerste keer besteld heeft. De enige manier om dit op te lossen is om deze weer terug te zetten zoals u ze
oorsponkelijk geplaatst heeft. Met vriendelijke groet"
Ik begrijp de reactie van dit bedrijf, maar ik vind het bijzonder dat de software in een half jaar tijd zo verandert dat ik 13 van mijn 50 achtergronden opnieuw zou moeten toevoegen. Bovendien heb ik niet om deze upgrade gevraagd, maar was die noodzakelijk om een nieuwe bestelling te doen. Verder wordt er voor het upgraden niet gemeld dat dit als gevolg heeft dat ik het album dat ik een half jaar geleden gemaakt heb, gedeeltelijk opnieuw moet vullen. Omdat er aan de bestanden op mijn pc niets veranderd is maar alleen de software die deze bestanden moet lezen en plaatsen veranderd is, ga ik ervan uit dat er een mogelijkheid moet zijn om mijn oude album opnieuw af te drukken. Ik ben benieuwd naar hun reactie en hoop dat er een oplossing komt voor dit probleem!
0 Comments:
Een reactie posten
<< Home