maandag, januari 12, 2009

Volleybal

Een jaar nadat ik mijn volleybalschoenen (tijdelijk) aan de wilgen had gehangen, was het de afgelopen week weer zover: ik stond weer op het volleybalveld! Uitgelaten sprongen de endorfines door mijn lijf, was is het toch heerlijk om weer lekker sportief bezig te zijn!

De setting is wel iets anders dan een jaar geleden....waar ik vorig jaar in korte broek en met de airco voluit aan naar en van de training reed, reed ik nu dik ingepakt met de verwarming aan door de vrieskou naar de training. De gebruikelijke 2 liter Gatorate en water die ik vorig jaar per trainnig nodig had, heb ik nu ingeruild voor een zuinig flesje water maar ondanks de andere setting was het plezier er niet minder om. Helemaal niet toen bleek dat hier helemaal geen spierpijn aan over heb gehouden. Dat betekent dus volgende week een beetje harder trainen ;-)