woensdag, november 19, 2008

Skaten

Vorige week is het best aardig weer geweest voor een Nederlandse herfst: zonnig en met een temperatuur van een groot of 14 is dat best te doen. Na een dag hard werken besloot ik dan ook om nog even een lekker een stukje te gaan skaten en zo te genieten van het aardige Nederlandse hefstweer...ik trok mijn skates en bijbehorende bescherming aan en ging lekker op pad. Na een aantal goede asfalt stukken, kwam ik bij een stukje weg dat uit losse tegels opgebouwd was aan. Ik minderde vaart en skate voorzichtig verder....schijnbaar niet voorzichtig genoeg want binnen de kortste keren was ik hard op de tegels gesmakt....

Het resultaat? Gelukkig viel het mee en had ik (ondanks de bescherming) slechts twee tanden door mijn lip met bijbehorende schaafwond, blauwe plekken op mijn knie en elleboog, pijnlijke ribben en veel spierpijn natuurlijk. Ik ben dus gewoon opgestaan en terug naar huis geskate. Maar op dat stukje weg ga ik voorlopig niet meer skaten! Wel jammer van het mooie weer...Hopelijk blijft het de komende dagen zulk lekker weer zodat ik nog een keer een lekker stuk kan gaan skaten!